درمان انحراف ستون فقرات
پروتز مایوالکتریک چیست و چه کاربردی دارد؟

پروتز مایوالکتریک جایگزین قطعات آسیب دیده و حذف شده از بدن است، این پروتز می تواند همچون یک دست طبیعی عمل ننماید و جبران کننده قطع عضو باشد.

انواع پروتز بازو چیست؟

پروتز به مجموعه ای از دستگاه ها و اندام هایی اطلاق می شود که در پاسخ به نیاز افراد متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند

مراحل ساخت پروتز

ساخت اندام مصنوعی کاری بسیار تخصصی است و بیماران برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن حتماً می بایست به مراکز معتبر و مجهز در این زمینه مراجعه فرمایند.

انواع و کاربردهای ارتزهای دست

بریس ارتوپدی یا ارتز، برای فراهم آوردن حمایت از یک بخش یا مفصل بدن که تضعیف شده به کار می رود.

جوراب پروتزی چیست؟

در تمام پروتزها از جوراب پروتزی برای تناسب مطلوب استفاده می شود

پروتز گوش چه کاربردی دارد و چگونه ساخته می شود؟

پروتزهای گوش عمدتاً از ماده ای به نام سیلیکون ساخته می شوند. دلیل استفاده از این ماده در ساخت پروتزها انعطاف پذیری آن ها است.

انواع پروتز پنجه پا چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟

با استفاده از پروتز پنجه پا بسیاری از مشکلات که برای افراد وجود دارد برطرف می شود و آنها قادر خواهند بود تا حدودی زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

آیا رانندگی با پروتز زیر زانو امکان پذیر است؟

پای مصنوعی به عنوان یکی از پرکاربردترین پروتزهای اندامی انسان محسوب می شود

سیلیکون چیست؟

سیلیکون پلیمر مصنوعی ای است که در کفی کفش، درون کاشت پستان ( در لباس زیر)، و دئودورانت ها استفاده می‌ شود. سیلیکون نوعی پلیمرمصنوعی است که یک ماده ی کوچکتر، از واحد های شیمیایی تکرار شونده ، به نام مونومر ها است که در زنجیره‌ های طولانی به یکدیگر پیوند خورده اند.

انواع پروتز های پای مصنوعی

پا‌های مصنوعی که از آن به‌عنوان پروتز‌های پا یاد می‌ شود، از جمله راهکار‌های بسیار مؤثر در زمینه بهبود شرایط حرکتی بیماران است. فناوری تولید پروتز‌های پا آن‌ قدر پیشرفت داشته که در بیشتر مواقع شما متوجه وجود یک پای مصنوعی در بیمار نخواهید شد.

پروتز زیبایی چیست؟

امروزه پروتزهای بسيار طبيعی و با دوامی برای استفاده افرادی که به هر دلیل در اندام خود دچار نقص هستند، ساخته می‌شود تا با ایجاد زیبایی و عملکرد بهتر، شرایط روحی، اجتماعی و حرکتی بهتری را برای فرد فراهم سازد

پروتز مصنوعی انگشت پا و دست

پروتزها یا اندام‌ های مصنوعی توسط متخصصین پروتز، طراحی و در قسمت مورد‌ نظر نصب می‌ شوند.هدف از کاشت پروتز ها، بهبودی در ظاهر و عملکرد بعد از قطع عضو می‌ باشد.

پروتز چیست و چه انواعی دارد؟

اگر قسمتی از بدن قطع شود، خواه یک دست باشد یا یک انگشت ،شخص توانایی خود را برای انجام فعالیت‌های روزمره از دست می‌دهد.و پروتز اهمیت پیدا می کند .

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465