درمان زانوی پرانتزی
درمان زانو درد با فیزیوتراپی

بسیاری از زانو درد ها ممکن است با فیزیوتراپی به موقع و بدون نیاز به انجام تزریق‌ های دردناک یا مصرف دارو به سرعت بهبود یابند. در این مقاله به درمان زانو درد با فیزیوتراپی می پردازیم .

تاثیر ارتز زانو بر دامنه حرکتی زانو در مبتلایان به استئوآرتریت خفیف تا متوسط

استئوآرتریت زانو که به عنوان بیماری دژنراتیو مفصل نیز شناخته می‌ شود، معمولاً نتیجه ساییدگی و از دست دادن تصاعدی غضروف مفصلی است .

بریس مخصوص آرتروز زانو

در ابتدا برای درمان آرتریت ، پزشک احتمالاً درمان‌ های غیرجراحی را برای تسکین ناراحتی و ناتوانی توصیه می‌ کند. این توصیه‌ می‌ تواند پوشیدن بریس باشد.

prp پی آر پی و آرتروز زانو

برای انجام پی آر پی بیمار باید دستورات لازم را برای قبل و بعد از تزریق دریافت کند بخصوص پس از تزریق باید از ورزشهای اصلاحی مناسب بهره بگیرد.

درمان ساییدگی زانو

استئوآرتریت یا سائیدگی زانو که به آن آرتروز زانو هم میگویند از شایعترین علل درد زانو در سنین متوسط و بالا است که در آن غضروف مفصل دچار آسیب و خوردگی میشود.

درمان آرتروز زانو

استئوآرتریت یا سائیدگی زانو که به آن آرتروز زانو هم میگویند از شایعترین علل درد زانو در سنین متوسط و بالا است و غضروف مفصل دچار آسیب و خوردگی میشود

آیا روش پی آرپی در آرتروز زانو تایید شده است

روشهای تزریق پی آر پی متفاوت بوده و نحوه انتخاب تزریق بسته به وضعیت معاینه بیمار یافته های رادیوگرافی و تمایل خود بیمار قابل انتخاب خواهد بود.

آرتروز

آرتروز به معنای ساییدگی مفصل و تخریب سطح مفصلی و بدنبال آن تغییر شکل ، درد و محدودیت حرکت در مفصل است

چه نکاتی را قبل از جراحی آرتروز زانو باید در نظر گرفت ؟

توانبخشی و تقویت عضلات قبل از جراحی آرتروز زانو ضروریست.متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی تدابیری برای بیمار در مورد نحوه توانبخشی قبل از عمل و پس از عمل

تازه های آرتروز

محققيق بر تاثير خوب تزريق درون مفصلي كورتون برای درمان آرتروز اتفاق نظر دارند تاثير آن از داروهاي غضروفساز و يا ژل مفيدتر است.

ورزش باورنكردني براي آرتروز زانو

هنگام بروز آرتروز موضعی در ناحیۀ زانو چه باید کرد؟ هنگام بروز این عارضه از یک ضد درد یا مسکن استفاده می شده ولی این داروها باعث مزمن شدن درد می شوند.

تغذيه و رژيم غذایی در آرتروز

با آرتروز هم مي توان زندگي خوب داشت.در كنار آرتروز مي توان ورزش كرد در اجتماع زندگي كرد و با كمترين علائم ناراحت كننده زندگي كرد.

آرتروز چيست؟

آرتروز با كهولت سن بروز مي كند ولي مفهوم آن محكوميت انسانها به آرتروز نيست بلكه آرتروز قابل پيشگيري‌ است .

آرتروز زانو

آرتروز زانو از علل شایع مراجعه بیماران به كلینیك ها می باشد. آرتروز در واقع با گذشت سن و ساییدگی مفصل بوجود می آید .

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465