کفی طبی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / طب سوزنی / درمان سر درد عصبی و میگرن با طب سوزنی

درمان سر درد عصبی و میگرن با طب سوزنی

بدون شك يكي از شايعترين علل مراجعه بيماران به كلينيك هاي تخصصي و مطب پزشكان سردرد مي باشد. سردرد با علل مختلف مي تواند بروز كند كه علل آن در قسمت سردرد توضيح دادهشده است ولي درمان سردرد معضلي است كه نياز به توجه ويژه و چند تخصصي دارد .

طب سوزنی یک روش درمانی سنتی چینی است که رفع سردرد ، دردهای دست و شانه، گردن درد ، کمر درد و سیاتیک تنها چند کاربرد این روش می باشند. در کنار طب سوزنی ، بکارگیری سوزن خشک نیز در طب فیزیکی و درمان دردهای اسکلیتی - عضلانی کاربرد فراوانی دارد. شما می توانید برای انجام طب سوزنی و استفاده از سوزن خشک در تهران، به کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر بیژن فروغ مراجعه نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما، از طریق تماس با شماره تلفن 02166576424 و شماره واتس آپ ٠٩٣٩٦٩٨٤٤٣٠ اقدام فرمایید.

روش طب فيزيكي و توانبخشي در درمان سردرد و ميگرن :

پس از بررسي و مشخص شدن علت سردرد با يد عامل سردرد در مان شود.در سردرد با منشائ گردني كه شايع است عامل سردرد در واقع گرفتگي عضلات گردن است اين نوع سردرد در دنياي امروز كه كار با كامپيوتر و پشت ميز نشيني رايج است معضل بسياري از بيماران مي باشد. ورزش درماني ،اصلاح وضعيت كار و بكارگيري طب سوزني در درمان اين نوع سردرد مفيد است.كشش عضلات گردن انجام ميوفاسيال ريليز در درمان عضلات گرفته موثر است.

سردرد

در ميگرن استفاده از بيوفيدبك و متدهاي رلاكسيشن و بكارگري طب سوزني اثرا بسيار مفيدي دارد. هيچ روش درماني به تنهايي در درمان سردرد موثر نيست بلكه از روشهاي مختلف درماني بايد بهره جست تا به نتيجه مفيد رسيد.

در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر بیژن فروغ از روشهای غیر جراحی و مناسبی برای بهبود انواع کمر درد استفاده می شود. از جمله آنها می توان به تجویز بریس، استفاده از لیزر درمانی ، فیزیوتراپی و ورزش درمانی ، درمان دستی، طب سوزنی و ... اشاره نمود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، از طریق تماس با شماره تلفن 02166576424 و شماره واتس آپ ٠٩٣٩٦٩٨٤٤٣٠ اقدام فرمایید.


آدرس مطب : تهران ، بزرگراه چمران ، ابتدای باقرخان غربی ، پلاک 89 قدیم ، 26 جدید ، طبقه همکف
تلفن : 66576424 - 021


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهرا سجادی [ 1402-07-03 ]
سلام من میگرن دارم (درد درناحیه پیشانی و شقیقه ها) و از اونجایی که طبع سرد و بلغمی هم دارم خیلی سخت وزن کم میکنم .سوخت و ساز بدنم کمه.بهم گفتن اگر میگرنت رو با طب سوزنی درمان کنی مشکل عدم کاهش وزنت هم حل میشه آیا این صحبت درسته ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراحل ساخت پروتزمراحل ساخت پروتز

ساخت اندام مصنوعی کاری بسیار تخصصی است و بیماران برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن حتماً می بایست به مراکز معتبر و مجهز در این زمینه مراجعه فرمایند. ... ادامه مطلب

روند بهبود عصب النار دستروند بهبود عصب النار دست

عصب اولنار از سیستم عصبی شبکه بازویی منشعب می شود و از پشت و داخل بازو به سمت دست حرکت می کند. گیر افتادن عصب اولنار می تواند باعث درد، بی حسی و گزگز در ساعد و انگشتان چهارم و پنجم شود. در موارد شدید، گیر افتادن عصب اولنار می تواند باعث ضعف در دست و کاهش توده عضلانی شود. ... ادامه مطلب

پای دیابتی چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم ؟پای دیابتی چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم ؟

درمان پای دیابتی با کفش و کفی طبی، یکی از روشهای درمانی مناسب و مقرون به صرفه برای جلوگیری از آسیب های جدی تر پا در مبتلایان به دیابت است . ... ادامه مطلب

علل کج راه رفتن در کودکان چیست؟علل کج راه رفتن در کودکان چیست؟

یکی دیگر از مشکلات شایعی که در میان کودکان دیده می شود چرخش پاها به داخل و خارج است. این عارضه دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد . ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465