کفی طبی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ستون فقرات / چگونه به گردن درد مبتلا نشویم؟

چگونه به گردن درد مبتلا نشویم؟

گردن درد از جمله درد هایی است که امروزه در بین مردم بسیار شایع شده و تعداد زیادی از مردم جهان همواره با آن دست و پنجه نرم می کنند. درد ناحیه گردن گاها ممکن است بسیار ناتوان کننده و آزار دهنده باشد و فرد را به ستوه آورد. عوامل مختلف و متعددی می توانند بر بروز این درد تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشند.

آنچه در این مطلب میخوانید

گردن درد می تواند به علت بروز مشکلات و بیماری هایی از قبیل آرتروز گردن و دیسک مهره های گردن، تروما و ... باشد. همچنین سبک زندگی ناسالم مثل الگوی خواب و بیداری، رژیم غذایی، محیط کار نامناسب و... می توانند بر ایجاد گردن درد در افراد تاثیر بگذارند. اگر به گردن درد مبتلا هستید؛ در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر بیژن فروغ، روشهای غیر جراحی موثری از قبیل فیزیوتراپی ، تراکشن ستون فقرات، تزریق، ماساژ درمانی و کایروپرکتیک برای درمان این عارضه اعمال می شود. همچنین در صورت نیاز ممکن است گردنبند طبی برای شما تجویز شود که می توانید گردنبند طبی را در همین مرکز تهیه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ریگان با کارشناسان ما، از طریق تماس با شماره تلفن 02166576424 و شماره واتس آپ ٠٩٣٩٦٩٨٤٤٣٠اقدام فرمایید.

اما باید به یاد داشته باشیم که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و ما می توانیم با انجام کارهای پیشگیرانه کوچک از بروز خطرات و مشکلات اساسی و جدی جلوگیری کنیم. درمان گردن درد ممکن است کار سختی باشد با حتی در مواردی ممکن است درمان قطعی برای این عارضه وجود نداشته باشد. از این رو بهتر است قبل از بروز این مشکل با رعایت چند نکته ساده و مهم از مشکلات این چنینی جلوگیری کنید.

پیشگیری از گردن درد

برای پیشگیری از گردن درد چه کنیم؟

پیشگیری از گردن درد بستگی به رعایت چند اصل ساده و راحت دارد که با انجام آن ها به راحتی می توانید از بروز این خطر جدی جلوگیری کنید. در ادامه تعدادی از مهم ترین اعمال پیشگیرانه برای گردن درد را با یکدیگر مرور می کنیم:

آدرس صفحه اينستاگرام دکتر بيژن فروغ

نتیجه

گردن درد، از سری دردهای شایع و رایجی است که امروزه نیز افراد زیادی را درگیر خود کرده است. درمان این عارضه طاقت فرسا و ناتوان کننده بسیار سخت و گاها حتی غیر ممکن است. از این رو انجام اعمال ساده ای برای پیشگیری از بروز این عارضه بسیار مهم است. شما می توانید با رعایت نکات بسیار ساده و پیش پا افتاده در امور روزمره مثل نشستن، خوابیدن، کار با گوشی، ایستادن و... احتمال بروز این عارضه را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. از این رو دانستن این نکات ساده و دم دستی برای جلوگیری از بروز گردن درد بسیار لازم و ضروری است.

بیشتر ناهنجاری‌ های پا را می‌ توان به طور موثر در مرکز پلی کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی دکتر فروغ، بدون مداخلات پرتهاجم جراحی درمان نمود. کف پای صاف در کودکان نیز از جمله‌ ی همین ناهنجاری‌ ها محسوب می‌شود که اغلب به میزان قابل رضایتی، با تجویز کفی و کفش طبی بهبود می‌ یابد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، از طریق تماس با شماره تلفن 02166576424 و شماره واتس آپ ٠٩٣٩٦٩٨٤٤٣٠اقدام فرمایید.


آدرس مطب : تهران ، بزرگراه چمران ، ابتدای باقرخان غربی ، پلاک 89 قدیم ، 26 جدید ، طبقه همکف
تلفن : 66576424 - 021


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دیسک کمر و فلج پا چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟دیسک کمر و فلج پا چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

بیماری دیسک کمر نیاز به اقدام فوری دارد زیرا یکی از اصلی ترین دلایل بروز فلج پا در اثر دیسک کمر، عدم درمان به موقع است ... ادامه مطلب

انواع پروتز بازو چیست؟انواع پروتز بازو چیست؟

پروتز به مجموعه ای از دستگاه ها و اندام هایی اطلاق می شود که در پاسخ به نیاز افراد متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند ... ادامه مطلب

اگر به درد ساق پا مبتلا هستید این مطلب را بخوانیداگر به درد ساق پا مبتلا هستید این مطلب را بخوانید

درد در هر قسمت از ساق پا یکی از علائم شایع تروما یا بیماری است. دلایل زیادی برای درد پا وجود دارد. علل آسیب زا شامل آسیب های ورزشی است. علل دیگر می تواند به رگ های خونی، اعصاب، ماهیچه ها، مفاصل، بافت های نرم یا استخوان ها مربوط باشد. ... ادامه مطلب

علل درد باسن در پشت لگنعلل درد باسن در پشت لگن

درد باسن که در پشت لگن احساس میشود دردی عمقی است که میتواند به ران و یا کمر هم انتشار پیدا کند.پاسخ این سوال که درد لگن و باسن نشانه چیست؟ ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465