پلی کلینیک دکتر فروغ
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / پلی کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی دکتر فروغ

پلی کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی دکتر فروغ

پلی کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی دکتر فروغ به عنوان زیر مجموعه مرکز جامع توانبخشی دكتر فروغ از سال ۱۳۸۹ در شهر تهران فعاليت خود را آغاز نمود. مدیریت این مرکز دکتر بيژن فروغ از اساتید هيئت علمي و متخصص طب فیزیکی و توانبخشی میباشند.

با توجه به شیوع زیاد مشکلات عضلانی - اسکلتی مانند کف پای صاف ، زانوی ضربدری ، قوز پشت و ... جهت درمان صحیح این مشکلات توسط ابزارهای کمکی، علاوه بر روش های دارویی و غیر دارویی، پلی کلینیک تخصصی ارتوپدی فنی دکتر فروغ با هدف ارائه خدمات بهينه و با همکاری متخصصین مختلف طب فیزیکی و توانبخشی و پشتوانه همکاری با مراکز علمي و پژوهشي در حال خدمت رسانی به مراجعین گرامی میباشد. این مرکز در راستای اهداف توانبخشي بخش های تخصصی مرتبط شامل طب فیزیکی و درد، فیزیوتراپی ، ارتوپدی فنی، کاردرمانی و بيوفيدبك را راه اندازي و ارائه خدمت مينمايد.

در كلينيك ارتوپدي فني با بهره گيري از علم روز و تجربه متخصصين اين حوزه بهترين درمان و نتيجه را براي بيماراني كه درگير ناهنجار يهاي اسكلتي عضلاني هستند را در نظر ميگيريم ، از اين رو براي هر بيمار جهت تشخيص دقيق عارضه پيشرفته ترين تجهيزات تشخيصي در نظر گرفته ميشود.
رشته ی تحصیلی ارتوپدی فنی یا ساخت اندام مصنوعی و وسایل کمکی از زیر شاخه های پیراپزشکی و توانبخشی است که هدف اصلی آن کمک به افرد معلول، ناتوان و آسیب دیده با استفاده از طراحی و ساخت انواع وسایل کمکی و ارتوپدی است.

متخصصان ارتوپدی فنی ما با استفاده از اسکنر های پیشرفته استاتیک و داینامیک در سطوح دوبعدی و سه بعدی با دقت بالا میزان دقیق انحرافات و ناهنجاری ها بیومکانیک به خصوص در اندام تحتانی را سنجیده و با تشخیص فشارهای کف پایی و متناسب با داده هایی که از دستگاه به دست می آید اقدام به اصلاح غیر جراحی این انحرافات و ناهنجاری ها می کنند. برخی از مشکلات که در مرکز ارتوپد ي فني دكتر فروغ می تواند به درمان آن کمک کند شامل این موارد است:

کف پای صاف، انحراف شست (Bunion)، میخچه و پینه پا، قوس پای زیاد، انگشت چکشی، خار پاشنه، تومور عصبی مورتون، زخم های پای نوروپاتی ( مثلا زخم دیابتی)، متاتارسالژیا
زانوي پرانتزي و ضربدري، عقب زدگي زانو،قوز پشتي و انحراف ستون فقرات

در اين مركز همچنين براي افرادي كه دچار قطع عضو شده اند با توجه به شرايط مددجو، پروتز (اندام مصنوعي) مورد نظر پيشنهاد و با تاييد فرد طراحي و ساخته ميشود.

پس از مطالعه این مقاله شما را دعوت به خواندن مقاله ای با موضوع درمان سر درد عصبی و میگرن با طب سوزنی می کنیم .


آدرس مطب : تهران ، بزرگراه چمران ، ابتدای باقرخان غربی ، پلاک 89 قدیم ، 26 جدید ، طبقه همکف
تلفن : 66576424 - 021


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فریدون منوچهری [ 1395-01-01 ]
سلام ، لطفاز از سوابق و اثرات ازن درمانی برایم بنویسید. متشکرم

زهرا [ 1394-06-23 ]
عالی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علل و درمان درد لگنعلل و درمان درد لگن

بیماری های لگن درمان شده با لیزر شامل بیماری هایی مانند ارتریت یا التهاب مفاصل لگن، بورسیت لگن (التهاب کیسه های کوچک پر از مایع در مفصل) بوده ... ادامه مطلب

کفش طبی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟کفش طبی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

کفش طبی استاندارد نقش مهمی در راحتی و پشتیبانی از پا را در هر شرایطی دارد و هنگام راه رفتن کمترین فشار را به پا و ستون فقرات وارد می کند. ... ادامه مطلب

علت تنگی کانال مهره ای و درمان آن با لیزرعلت تنگی کانال مهره ای و درمان آن با لیزر

تنگی کانال مهره ای پدیده ای وابسته به سن بوده و با افزایش سن اضافه می شود. درمان تنگی کانال نخاعی با لیزر یکی از روش های درمانی نوین و موثر است که به ... ادامه مطلب

اسپلینت تامپ اسپایکا یا اسپلینت شست چیست؟اسپلینت تامپ اسپایکا یا اسپلینت شست چیست؟

اسپلینت تامپ اسپایکا یا اسپلینت شست نوعی آتل دست میباشد که انگشت شست و مفصل CMC شست را در بر میگیرد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465