برای دانلود نرم افزار ورزش درمانی برای بیماریهای مختلف کلیک نماییدتلفن کلینیک 66572220.
سایت اطلاع رسانی کلینیک دکتر فروغ.واحدهای نوار عصب و عضله،کلینیک پا،طب سوزنی ،بیوفیدبک،فیزیوتراپی های تون مغناطیس درمانی
کلینیک دکتر فروغ مجهزترين مركز درمانهاي غير جراحي درمان آرتروز ديسك كمر گردن درد سكته مغزي و ضايعه نخاعي كف پاي صاف و خار پاشنه تهران ابتداي باقرخان غربي تلفن 66572220.
با انجام به موقع خدمات توانبخشي مي توانيم زندگي مستقل داشته باشيم تلفن 82141229 66572220.
خار پاشنه معضلي است كه نياز به درمانهاي خاص و چند مرحله اي دارد يكي از درمانهاي ويژه آن شاك ويو است تلفن كلينيك 66572220

مشكلات پا

بنام خدا

Foot پا

پا از قسمتها پیچیده بدن است كه دارای 28استخوان بوده  و مفاصل لیگامانها عضلات و تاندونهای متعددی در آن نقش دارد.پا به مشكلات زیادی مستعد است.مشكلات پا با درد ،التهاب و جراحت همراه است كه سبب محدودیت در حركت می گردد.

پا درد می تواند ناشی از عدم فیت بودن كفش بوده و یا ناشی از عملكرد غلط پا و اجزائ آن باشد.مشكلات متعددی می تواند درد در نواحی پاشنه پنجه قوس پا اعصاب پا لیگامانها و تاندونها را فراهم آورد.

علل شایع پا درد:
خار پاشنه
"به قسمت خار پاشنه مراجعه نمایید.

میخچه:برجستگی زرد رنگی است در در قسمتی از انگشتان و یا كف پا در اثر فشار بیش از حد به آن منطقه از پا ایجاد می شود.
درمان اصلی آن اصلاح كفی است.تراشیدن میخچه اصلاح كفش و در نهایت جراحی روشهای دیگر درمان است.

Bunion هالوكس ریجیدوس: به قسمت هالوكس ریجیدوس مراجعه نمایید.

Morton's neuromaنوروما مورتونز: التهاب عصب بین انگشت سوم و چهارم می باشد. معمولا كفش تنگ و یا پاشنه بلند عامل آن است.این بیماری با درد بی حسی پا در قسمت جلوی پنجه همراه است .درمان آن اصلاح كفش و كفی و در صورت عدم پاسخ به این روش تزریق در ناحیه نوروما می باشد.

Hammertoesانگشت چكشی: این اختلال معمولا در انگشت میانه پا ایجاد می شود و انگشت به شكل خمیده و چكشی در می آید. علت آن معمولا كفش نامناسب می باشد .درمان آن كفش با پنجه مرتفع و پوشش نرم در قسمت محفظه انگشتان بوده و اصلاح كفی موثر است و در نهایت جراحی راه آخر خواهد بود.

هالوكس والگوس یا انحراف انگشت اول پا:به قسمت هالوكس والگوس مراجعه نمایید.

كشیدگی لیگامان مچ پا :
كشیدگی لیگامان مچ پا غالبا در قسمت بیرونی مچ پا در اثر لغزش مچ پا ایجاد می شود.در صورت ایجاد در رفتگی و پا شكستگی در اطراف مچ پا لیگامان مچ پا نی ممكن است صدمه ببیند.لیگامان استخوان را به استخوان متصل می كند و ضعف آن موجب ضعف پایداری دو استخوان خواهد شد..

درمان كشیدگی لیگامان مچ پا:گچ گرفتن،راه افتادن تدریجی پس از باز كردن گچ،تقویت عضلات اطراف مچ پا،

نظر شما

نام * :
پست الكترونيكي * :
وب سایت :
نظر *:
  کد امنیتی را وارد نمایید :
اختصاصي براي مدير سايت ( درصورت انتخاب اين گزينه نظر شما در وب سايت ديده نخواهد شد )
لطفا از ارسال سوالات پزشکی در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .

بیوگرافی
برنامه هفتگي